Monday, March 5, 2012

LAGU TAKUT by ~ GSI~aya.

hidup ini...
tak smuanya indah..
dalam diriku ini..
adanya resah...

              bila Kau pergi...,
              tinggalkan aku sendiri...
              tiada tempat lagi,
              untukku pergi..

* janganlah Engkau..
tinggalkanku sendiri,
karna aku tak mampu
hidup begini...

              hanya kepada ENGKAU
              aku berserah...
              hanya kepada ENGKAU
              aku  bersaksi

janganlah pergi, jauh dari sisi..
janganlah pergi, tinggalkan aku
disini...

              **sesungguhnyaku...
                 masih perlukan ENGKAU
                  aku hidup hanya karena ada KAMU

hidupku hanya... hanya untukMU saja..
hidupku hanya... hanya sebagai HAMBA.. ALLAH..

repeat ( * ) & then (** )




 thanks for watching n listening.. :) #gsi #LuvU #GiveMe5 #SpreadThelOVE... <3 forever my love.. :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

LAWAK MINGGU INI

Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.
Doktor: Kenapa?
Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.

maaplah kalau x lawak..hihih =P

Contributors