Saturday, May 12, 2012

MY FIRST DATE with Dr. PSI sangat MENG-GHAIRAH-KAN!

 hi peepz! ^_^ Assalamualaikum! ingat x entry sblum ni yg sy cakap sy kena jumpa pakar PSI pd 9/5/12? OK.. di entry ni sy akan sharing sikit pasal perkembangan saya.. :))
 saya p date pada waktu lunch...., masa tgh dating tu kaaaaaaaaaan,
      spatutnya Dr ahmad yg incharge sy, tapi last2 d'sbbkan sy sampai lmbat dye merajuk.. so Dr fazilah yg ambik alih... Frust menonggeng sy. hahhaa tapi xpew, yg penting SAYA SANGAT BERSYUKUR kpd ALLAH sbb masih pelihara kewarasan akal saya.. SY INGAT SY aKAN JADI GILA (PESAKIT MENTAL)tapi ternyata tidak..[ i love Allah VERY3 MUCH! <3 mmuah muahh! ]hehehe...
tapi ..
       SAYA tetp diberi satu ... berita yg kurang enak. Sprt yg sedia maklum, tahap depression sy sgt teruk n kemurungan , dan anxiety sy juga.. :'( so hr rabu ritu sy diberi ubat depression. untuk mmbuatkn saya lebih senang nk tidor malam.. sbb anxiety sy pun sgt teruk skali.. mata ni pun da nmpak mcm beruang panda dah.. :P

       Disebbkn tahap depression sy teruk dan sy diberi ubat fluvoxamine maleate 50mg ( ubat ni dose yg paling rendah ) . so, dalam masa 2 minggu ni, sy masih dlm rawatan pesakit luar..., Dr nk tgok tahap anxiety sy mcm mana dlm masa 2 minggu ni, kalao masih xde perubahan Dr tu kata dia akan tambah dose yg lebih tinggi dr yg ni.. =_=".
     
       SAYA AKAN ada DATE kali ke2 (KAli ni bukan Dr ahmad da..) pada 23/5/12-rabu jugak!.
errr ok. mUNGkin bila kawan2 saya baca entry yg lepas kan-->> http://wwwgenggsi-92.blogspot.com/2012/04/saringan-minda-sihat-gsi-ct-seperti.html   , mereka terus rasa takowt... nk dekat, sbb takowt sy ni org gila.. Cetek btol pemikiran org mcm ni. kalao mcm nila gayanya, baik xyah jadi SAHABAT SAYA! :)
      FYI-->> sy depress sbb persekitaran sy jugak. sbb kawan2 sy, sbb kluarga sy.. so, hanya ALLAH yg thu bertapa sakitnya hati ni bila kawan2 lari tinggalkn kita... :( Skang sy sedar... adalah TAK PENTING JIKA ORANG LAIN MENINGGALKAN KITA.., TAPI JANGAN SAMPAI ALLAH YG TINGGALKAN KITA TERKAPAI-KAPAI ( kasih sayang ALLAH lg penting bgku.. ) oleh itu, sy mengejar KASIH SYANG CINTA ALLAH bukan manusia.. ^_^
   
     ehem ehem..maapla yer nihari sy nk coret2 panjang sikit. (bnyak modal nk citer ) hahah a:P


      oklah XMo nyusahkn mata korg tuk baca entry panjang2 so saya ciao dulu yer hr pun da maghrib nih.. sy nk cari KASIH SAYANG CINTA ALLAH.. hehehe
btw, AsUsual, thanks to my nice viewers n readers sbb sudi sakitkan matamu baca entry yg entah pape ni ^^ #GSI tetap dihatiku ...

#p/s: #GSI PRIHATIn --->>  xsemestinya org yg jumpa pakar PSI tu org giler..., kena faham situasi.. skrang ni ramai pelajar brada dalam keadaan stress n tension, so bila stress tu x dpt dihandlekn sorg diri.. maka perlulah rujuk pakar..(perlukan bantuan) jgn takowt apa yg org kata... utk kebaikn diri sndiri. jgn tunggu jd terok baru nk 'terngadah' hehehe paham?

     mesti ad org tanya,   ANXIETY tu ape? google sndiri. skang  kan maklumat dihujung jari... haha
okbai! ^^ #GSI #LuvU #GiveMe5 #SpreadTheLOVE... FOREVER MY LOVE

     

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

LAWAK MINGGU INI

Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.
Doktor: Kenapa?
Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.

maaplah kalau x lawak..hihih =P

Contributors