Sunday, December 1, 2013

OUR NEW SONG!

                                         LIRIK LAGU - LUPAKAN

Teruskan hidupmu
tanpa rasa ragu
bahagia pasti 
ada untukmu

Janganlah engkau
terus sepi bersendiri
kerana aku 
ada disisi

(chorus) Teruskanlah tersenyum
              dan sembunyikan ia.. ( wo oo o oh)
              keperitan yang kau hadapi dan...
              teruslah...
              mara ke depan.

Walau hidupmu 
dikelilingi onak berliku
tabahkanlah hati dan
teruskanlah..
hidupmu
sayang.

lupakan ia..3x
lupakan ia2x..

Teruskan hidupmu
tanpa rasa ragu (wo oo o oh)
bahagia pasti
ada untukmu..

aku kan temanimu
dikala kau perlu
Disetiap sedih dan dukamu

( i know, i've through that before)

*ulang chorus

Ingatlah wahai sayangku
walau ia susah berliku
ada bahagia menantimu

Ingatlah wahai sayangku
akan aku temanimu
di saat kau perlukan aku...

di saat kau perlukan aku...


composser : itz_Mclah
Singer : Itz_Mclah 

p/s: heeeee... den compose this song berdasarkn apa yg den rasa....EH? hahaha
ia ditujukan kpd  seoarng yang letih dengan dugaan/kesukaran hidup yg berlaku  dan org ini memberi sokongan kpd org/kawan/sahabat/roomate(?)/ sbg motivasi, dorongan  untuk teruskan tabah dan tidak terus bersedih.
dan ingin cuba menjadi kawan yg baik..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

LAWAK MINGGU INI

Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.
Doktor: Kenapa?
Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.

maaplah kalau x lawak..hihih =P

Contributors