Sunday, May 11, 2014

MINTA MAAF

tadi baru lepas lepak dgn my kawan2.... pastu ade sorg ni si A tertanya satu lah isuu ... pastu aku pun bgtaulah..yg aku pun xthu ape sbbnye..pastu si B kata si C mungkin ada trasa hati dgn aku dan mungkin sbb...ermm sbb.. sebab..ah xpayahlah cite kat sini. pastu depa duk saspek aku yg punca dia( si C ) jd mcm tu...so aku pun mengakulah yg aku ni kekadang panas barannye mane boleh tahan.. haha kalo time tgh marah tu..mulut memang main cakap je ( main lepas je) pastu sminggu lepas tu aq dh lupe dh ape yg aku marahkn sgt..(maklumlah hati tgh panas time tu)hehehehe

Nak dijadikan cerita lg, kwan aku si A ni suh delete salah satu post aku yg sblom ni...( kononnye post yg tu jdi isu kami bergadoh) --> http://wwwgenggsi-92.blogspot.com/2013/10/sakit-hati-am-i-quick-tempered.html

Dan dia suruh aku MINTA MAAF dgn my kawan yg terasa ni ( si C)n...

SO Secara Officialnya disini, Saya SITI NOR FADHILAH, ingin memohon maaf secara "terbuka" Kepada SEsiapa yg telah terasa hati dengan saya terutama My Roomate! ^^ Nad, Fiza, Mira.. :)
i'm sorry... i'm not a good person what u had  expected


#Ala... nk tag myrumate xleh sbb ni bukn twitter.fb.insta..hehehe 

p/s: eden harap2 silaturrahim kita berkekalan smpai akhir hayaaaat..cewahhh.. ^^ sayammmm myrumate ketat ketat.! ^^


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

LAWAK MINGGU INI

Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit: Eh! tak boleh la doktor.
Doktor: Kenapa?
Pesakit: Rumah saya ada dua sudu jer.

maaplah kalau x lawak..hihih =P

Contributors